Order Form

Name:
Email Address:
Contact Number
Delivery Address
What is your order items?
Proof of Payment / masukkan bukti pembayaran jika online,jika CDM masukkan reff no

Tuesday, June 23, 2009

My Testimony - Skin Care MaryKay


Saya Nazha Merupakan Beauty Consultant Mary Kay Anda

Sebelum ni saya tidak ada satu produk pencuci muka yang loyal pun..apa saja yang ada kat dalam bilik air (produk mama ngan kakak saya) saya pun taram je guna..cuma kalau krim muka tu memang saya guna yang 7 anti penuaan OLA*..hehe.. (tapi tak pun makin muda)

bila lama-lama guna,saya perasan tiada sebarang perubahan pun sedangkan dah bertahun saya guna produk tu,hati mula tak sedap tambah-tambah bila kulit muka berminyak dan jerawat kecik-kecik.. kulit muka pun ada bekas parut2 jerawat lama sampai hitam parutnye tk ilang kat tepi pipi.bila balik kampung dan bertemu rakan-rakan pun ade yang tegur muka nampak tona kulit tak sekata dan berkilat..aduhhh..


Tetapi bila pada awal tahun 2008, 1st time try MaryKay terus jatuh cinta..hehe.smpai jadi beauty consultant as my part time job,selama ni mmg tk amik pot pun pasal skin care ni..alhamdulillah kulit sy makin elok..hopefully inilah last produk yg sy cuba.. skang pun bukan la kulit saya cantik sepenuhnya,tapi saya sudah rasai perubahan demi perubahan,masih lagi ke arah ingin memiliki kulit wajah yang gebus,sihat Wink dan YANG PALING PENTING PRODUK MARY KAY ADA MONEY BACK GUARANTEE UTK SEMUA BARANGAN DIA macam SKINCARE,MAKEUP..kalau PRODUK LAIN ADA KE MONEY BACK GUARANTEE BILA KITA BELI? mungkin produk lain ada tp saya yang tatau.

Kepada yg masih mencari produk skin care apa yg sesuai dgn anda..jgn segan silu kontek sy,kita kalau boleh nak kulit makin elok untuk jangka masa panjang kan..

SEBELUM




SELEPAS 4 BULAN





Salam Sayang,

Senior Beauty Consultant Nor Zalilah Hj Abdullah ( Nazha @ Angah )

2 comments:

Moist on April 17, 2011 at 6:47 PM said...

H semua. Saya pengguna setia Marykay sejak 2 tahun lalu. Dulu kulit saya jenis berminyak di zon T dan berjerawat terutamanya di dahi dan pipi.Selain itu, kulit saya juga bukan jenis yang boleh guna sebarang pencuci muka kerana sensitif dengan kesan sampingan produk. saya sedg mencari produk yg lengkap dan selamat utk digunakan.
Kawan saya mengesyorkan marykay dan setelah menggunakannya selama 3 bulan, saya gembira dengan hasilnya. Kulit saya kurang berminyak dan tidak lagi berjerawat. bahkan, kawan2 mengatakan kulit saya semakin bersih dan cerah kerana saya mnggunakan set penjagaan marykay. walaupun agak mahal, namun berbaloi untuk kulit dari kesan sampingan.

Unknown on April 21, 2014 at 6:38 PM said...

salam saye nak bertanya seperti saye .. sekrg sy mengalami jerawat yang teruk di bhgian dahi dengan pipi. dh bnyk produk try gune x jdi ape. mybe sbb seblum ni tersilap memakai produk g mengalami bhan kimia dan mmbuatkan kulit sy berjerawat dn teruk . sy nk tau set ape yg sesua untuk sy??? sekrg ni jerawt silih berganti nail. surut yg lme yg bru naik. dan buat kulit sy mkin kasar. sy pun x bolh paki serum ... xkire serum ape pun... sy jdi rendah diri sekrg ni.tambahan pulak parut jerawt yg penuh stu muke. tq

How To Order

Kepada sesiapa yang berminat untuk membeli barangan skincare Marykay, anda perlulah memberikan info tentang masalah kulit yang anda hadapi, jenis kulit sama ada berminyak/kering/kombinasi, jangan lupa bagitau jenis produk yang digunakan sekarang dan berapa lama anda telah menggunakannya produk tu. Untuk Makeup , Produk Body Care dan lain-lain hanya bagitau nama produk saja. Sila Isikan Borang Order di sebelah atas..TQ

Followers

 

Makeup & Cosmetics by Mary Kay Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada