Order Form

Name:
Email Address:
Contact Number
Delivery Address
What is your order items?
Proof of Payment / masukkan bukti pembayaran jika online,jika CDM masukkan reff no

Tuesday, June 23, 2009

MARY KAY




Anda mungkin tidak pernah tahu tentang sebuah syarikat seperti Mary Kay. ia mempunyai falsafah dan budaya luar biasa yang berasaskan Pedoman Penting. Ia sudah diamalkan sejak dari mula lagi apabila Mary Kay Ash menubuhkan syarikatnya 45 tahun lalu. Maka tidak hairanlah Mary Kay terkenal di seluruh dunia sebagai syarikat yang anda boleh menaruh kepercayaan pada produknya.

One of the largest cosmetics companies in the world and has achieved a leading-brand status. a Company that you can believe in...a product you can TRUST

Jaminan produk Mary Kay ialah satu bukti kepada kualiti tinggi semua produk Mary Kay. Ia dicipta sebegitu rupa supaya anda boleh berasa yakin bahawa produk yang anda beli ini adalah yang terbaik di pasaran.

Mary Kay secara kekal membangunkan produk yang memenuhi piawaian tertinggi bagi keselamatan, kualiti dan prestasi. Malah Mary Kay amat yakin pada produknya sehingga semua produknya disokong oleh jaminan kepuasan 100 %. Yang paling best tentang Mary Kay ialah ia mempunyai jaminan MONEY-BACK-GUARANTEE bagi pelanggan yang tidak berpuashati dengan produk ini. Dengan jaminan ini, ia membuktikan bahawa Mary Kay adalah satu produk yang sangat berkualiti tinggi dan menjaga kebajikan para pembelinya.

Mary Kay Inc. membelanjakan jutaan dollar untuk menjalankan lebih drpd 300,000 ujian bagi memastikan setiap produk Mary Kay memenuhi piawaian tertinggi dr segi keselamatan, kualiti dan prestasi.

Semua ujian, pengujian semula dijalankan dan diseliakan oleh ahli-ahli Mary Kay Research & Development Laboratories, termasuk ahli-ahli sains berkelulusan Ph.D dan ijazah lanjutan yg lain dlm bidang toxicology, pharmacology, microbiology, chemistry dan biochemistry.

Mary Kay Inc. bersandar pd bukti penyelidikan saintifik yg menggunakan teknologi paling maju yg boleh didapati, dan Syarikat tidak akan menggunakan sebarang ramuan sehingga ujian telah membuktikan selamat dan berkesan digunakan.

Ujian klinikal dijalankan di makmal bebas di mana sukarelawan menggunakan produk Mary Kay di bawah penyeliaan dan penilaian oleh satu lembaga pakar dermatologi dan oftalmologi yg sah. Mary Kay Inc. juga menjalankan ujian makmal secara intensif untuk menentang kerengsaan dan alergi kulit serta menggunakan kaedah yang tercanggih untuk menilai semua produk yg akan digunakan dibahagian mata.

Sebelum sebarang produk dibenarkan di pasaran, ia mesti lulus government safety requirements.

Mary Kay Inc. tidak pernah menjalankan sebarang ujian produk atau ramuannya pada binatang dan tidak akan melakukannya pada masa akan datang.


JAMINAN KEPUASAN

Jika atas sebarang alasan anda tidak berpuashati sepenuhnya dengan mana-mana produk Mary Kay, ia akan digantikan tanpa bayaran, ditukar ganti atau harga belian akan dikembalikan sepenuhnya. Barang belian itu harus dikembalikan kepada Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay (BC) yang sah atau kepada pihak Syarikat berserta bukti pembelian dalam masa 30 hari.

HUBUNGI SAYA DAN RASAI KEHEBATAN PRODUK MARY KAY : Nazha 012-2671285

0 comments:

How To Order

Kepada sesiapa yang berminat untuk membeli barangan skincare Marykay, anda perlulah memberikan info tentang masalah kulit yang anda hadapi, jenis kulit sama ada berminyak/kering/kombinasi, jangan lupa bagitau jenis produk yang digunakan sekarang dan berapa lama anda telah menggunakannya produk tu. Untuk Makeup , Produk Body Care dan lain-lain hanya bagitau nama produk saja. Sila Isikan Borang Order di sebelah atas..TQ

Followers

 

Makeup & Cosmetics by Mary Kay Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada