Order Form

Name:
Email Address:
Contact Number
Delivery Address
What is your order items?
Proof of Payment / masukkan bukti pembayaran jika online,jika CDM masukkan reff no

Monday, June 29, 2009

Acne Sufferer New Solution


Acne Sufferers Take Note: Help May Be Just Days Away
Introducing the New Mary Kay® System for Acne-Prone Skin

If you are one of the millions of women who have acne blemishes, you know that breakouts happen at the most inconvenient moment. Your life does not have time for a breakout, and you certainly don’t have time to try a product that will not work.

You want results, and you want them fast. The new Mary Kay® System for Acne-Prone Skin delivers. The frustrating and time-consuming battle against acne blemishes has met its match with Mary Kay.

In just 3 days*, the appearance of acne-prone skin will improve.

*Results seen in overall severity of acne blemishes during a clinical study conducted in an independent laboratory under the supervision of a dermatologist.

Interrupting the Cycle

In order to help keep skin clear and acne-free, the cycle that causes acne blemishes must be interrupted, and that’s exactly what the Mary Kay® System for Acne-Prone Skin does. Formulated with 2% salicylic acid, the products penetrate pores to unblock trapped oil and debris, helping to clear acne blemishes and control excess oiliness. They also contain the botanicals Canadian Willowherb, sea heather and burdock root.

The new Mary Kay® System for Acne-Prone Skin works by helping to:

  • Keep pores from becoming blocked
  • Reduce excess oil
Apakah Acne?
Acne ialah pori-pori yang tersumbat iaitu apabila minyak yang terperangkap di dalam pori-pori kulit berterusan mengeluarkan minyak, pori-pori yang tersumbat semakin membesar dan akan berlakulah iritasi.

ACNE BLEMISH SKIN / Kulit yang mempunyai acne


HEALTHY SKIN / Kulit yang sihat


Mary Kay Acne Prone Skin bertindak dengan menghalang aktiviti di atas daripada berlaku. Produk ini yang mengandungi 2% Salicylic Acids meresap ke dalam pori-pori dan bertindak menghalang lebihan minyak yang terperangkap, membantu menghilangkan jerawat dan mengawal pengeluaran minyak.

Kesemua produk mengandungi bahan daripada tumbuhan Canadian Willowherb, Sea heather dan burdock root. Produk ini sesuai untuk mereka yang mengalami jerawat sederhana dan sesuai untuk semua jenis kulit. Sekiranya anda mempunyai jerawat yang kronik, sila dapatkan nasihat dari doktor anda terlebih dahulu atau ambil antibiotik untuk membunuh kuman.

Keputusan diperhati secara menyeluruh terhadap tahap acne semasa kajian secara klinikal yang diuji oleh makmal bebas dibawah perhatian ahli dermatologi.

Hasil dan keputusannya selepas 3 hari:-
• Kulit bertambah sihat
• Clarifying Cleanser menghilangkan lebihan minyak dan membuatkan kulit rasa bersih

0 comments:

How To Order

Kepada sesiapa yang berminat untuk membeli barangan skincare Marykay, anda perlulah memberikan info tentang masalah kulit yang anda hadapi, jenis kulit sama ada berminyak/kering/kombinasi, jangan lupa bagitau jenis produk yang digunakan sekarang dan berapa lama anda telah menggunakannya produk tu. Untuk Makeup , Produk Body Care dan lain-lain hanya bagitau nama produk saja. Sila Isikan Borang Order di sebelah atas..TQ

Followers

 

Makeup & Cosmetics by Mary Kay Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada